
Me HRX:llä uskomme, että asiakaspalvelu on yksi tärkeimmistä osa-alueista, joka vaikuttaa suoraan asiakaskokemukseen. Yksi arvoistamme on asiakaskeskeisyys ja siksi pidämme huolta, että asiakaspalvelumme erottuu edukseen.
Tarjoamme asiakkaillemme henkilökohtaista palvelua, jossa sinua palvelee ammattitaitoinen ja oikea ihminen – ei robotti tai automatisoitu järjestelmä.
Asiakaspalvelumme on aina maksutonta ja vastausaikamme mitataan minuuteissa ei päivissä. 73% asioista myös tulee hoidetuksi vain yhdellä yhteydenotolla.
Helppo tavoitettavuus
Asiakaspalvelumme ei ole piilotettu monimutkaisten lomakkeiden taakse. Voit ottaa meihin yhteyttä helposti ja nopeasti, olipa kyseessä kysymys, palaute tai ongelmatilanne. Meille saa soittaa!
Pitkät aukioloajat
Monet yritykset rajoittavat asiakaspalvelun aukioloaikoja, me haluamme palvella asiakkaitamme joustavasti. Pitkät aukioloajat takaavat sen, että saat palvelua joustavasti ja sinua palvelee aina ihminen. Ymmärrämme, että asiakkaat arvostavat nopeita vastauksia, ja siksi pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi nopeasti ja ilman viivettä. Olipa kysymyksesi suuri tai pieni, me haluamme varmistaa, että saat tarvitsemasi tiedot mahdollisimman pian.
Lähestyttävää ja asiakaslähtöistä palvelua
Yhteistyö kanssamme ei ole vain ostoprosessi, vaan ystävällinen vuorovaikutus, jossa asiakkaan tyytyväisyys on aina etusijalla.
Olemme ylpeitä siitä, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme inhimillistä, tehokasta ja maksutonta asiakaspalvelua. Tervetuloa kokemaan, mitä aidosti palveleva asiakaspalvelu tarkoittaa!
Soita vaikka: +358 9 253 50 500
Onko tämä vain markkinointihuttua? Asiakaspalvelumme saama lähes 100 % asiakastyytyväisyys puhuu puolestaan.
HRX nimestään huolimatta 100% suomalainen.