Yksityisyyden suoja ja evästeet Lue lisää
Valitse alue: Finland

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Palveleva asiakaspalvelu

22.huhtikuu 2025 Ajankohtaista

Me HRX:llä uskomme, että asiakaspalvelu on yksi tärkeimmistä osa-alueista, joka vaikuttaa suoraan asiakaskokemukseen. Yksi arvoistamme on asiakaskeskeisyys ja siksi pidämme huolta, että asiakaspalvelumme erottuu edukseen.

Tarjoamme asiakkaillemme henkilökohtaista palvelua, jossa sinua palvelee ammattitaitoinen ja oikea ihminen – ei robotti tai automatisoitu järjestelmä.
Asiakaspalvelumme on aina maksutonta ja vastausaikamme mitataan minuuteissa ei päivissä. 73% asioista myös tulee hoidetuksi vain yhdellä yhteydenotolla.

Helppo tavoitettavuus
Asiakaspalvelumme ei ole piilotettu monimutkaisten lomakkeiden taakse. Voit ottaa meihin yhteyttä helposti ja nopeasti, olipa kyseessä kysymys, palaute tai ongelmatilanne. Meille saa soittaa!

Pitkät aukioloajat
Monet yritykset rajoittavat asiakaspalvelun aukioloaikoja, me haluamme palvella asiakkaitamme joustavasti. Pitkät aukioloajat takaavat sen, että saat palvelua joustavasti ja sinua palvelee aina ihminen. Ymmärrämme, että asiakkaat arvostavat nopeita vastauksia, ja siksi pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi nopeasti ja ilman viivettä. Olipa kysymyksesi suuri tai pieni, me haluamme varmistaa, että saat tarvitsemasi tiedot mahdollisimman pian.

Lähestyttävää ja asiakaslähtöistä palvelua

Yhteistyö kanssamme ei ole vain ostoprosessi, vaan ystävällinen vuorovaikutus, jossa asiakkaan tyytyväisyys on aina etusijalla.
Olemme ylpeitä siitä, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme inhimillistä, tehokasta ja maksutonta asiakaspalvelua. Tervetuloa kokemaan, mitä aidosti palveleva asiakaspalvelu tarkoittaa!
Soita vaikka: +358 9 253 50 500

Onko tämä vain markkinointihuttua? Asiakaspalvelumme saama lähes 100 % asiakastyytyväisyys puhuu puolestaan.

.Pyydä kuljetustarjous

HRX nimestään huolimatta 100% suomalainen.

 

Sinua voisi kiinnostaa myös:

Kuljettaja – HRX:n tärkein voimavara

22.huhtikuu 2025 Ajankohtaista
Yksi yrityksemme tärkeimmistä tekijöistä on kuljettaja – se henkilö, joka tuo kaiken yhteen.

IT-uudistukset tähtäävät sujuvampaan arkeen

25.maaliskuu 2025 Ura HRX:llä
Kuluneen vuoden aikana HRX on toteuttanut useita IT-uudistuksia, joilla on pyritty helpottamaan niin asiakkaiden kuin työntekijöidenkin arkea. Reilu vuoden verran HRX-konsernin IT-johtajana työskennellyt Tero Järvinen on ollut keskeisessä roolissa näiden uudistusten eteenpäin viemisessä.

Tiedote yrityskaupasta

05.maaliskuu 2025 Ajankohtaista
HRX Finland Oy on ostanut Kuljetus Transpori Oy:n koko osakekannan. Yrityskauppa allekirjoitettiin 28.2.2025.

Kun kuljetus ei suju suunnitellusti: vinkit kuljetusvahinkoihin

17.helmikuu 2025 Ajankohtaista
Kuljetusvahingot ovat ikävä yllätys kenelle tahansa. Vuonna 2024 korvasimme kaikkiaan 0,05 % HRX Finlandin kuljettamista lähetyksistä niiden katoamisen tai vaurioitumisen vuoksi.

Kuljetamme myös AKT:n tukitoimien aikana

24.tammikuu 2025 Ajankohtaista
AKT on ilmoittanut tukevansa teollisuusliiton työehtosopimusneuvotteluja satamien saarroilla 27.1.–1.2. AKT:n tukitoimet eivät vaikuta HRX:n omaan vienti- ja tuontiliikenteeseen tai kuljetusaikatauluihin.

Vuoden 2025 poikkeusaikataulut

16.joulukuu 2024 Ajankohtaista
Tarkista vuoden 2025 arkipyhät Suomessa, Baltiassa, Puolassa, Ruotsissa ja Tanskassa.